روزگاری از جنس تنهایی

سکوتم از رضایت نیس...

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



صلوات...

http://i33.tinypic.com/2zdt5cw.jpg

دوباره جمعه شد...

دوباره عصر جمعه شد...

دوباره آسمان دلش گرفت...

دوبار آفتاب عصر جمعه گرد و غبار شرمندگی گرفت...

دوباره...

خدای من پس کی این دوباره ها چندباره ها وهزاران هزار باره ها تمام می شود...

این چندمین جمعه است که تمام کائنات به امید ظهورش دل خوش بوده اند و باز...

والبته ماچه کرده ایم؟!

می دانم آیا جز عقب انداختن تاریخ آمدنش کار دیگری هم از من بر

 می آید یانه؟چقدر بگویم عاشقم و باز گناه و تکرار گناه وگناه وگناه وگناه...

خداوندا پس به چه کار آید این وجود؟؟؟

اگر قرار است با هر نفسم لحظه ای به غیبت بیفزایم به چه کار آید این نفس زدن های من؟

"خداوندا ما حرف از چشم انتظاری محبوب می زنینم اما به اندازه 

ساده ترین دوستانمان هم چشم به راه آمدنش نیستیم"

امام من...

روسیاهم ،دستم را خودت بگیر که جز تو کسی نه پرونده سیاه مرا

 هر هفته ورق میزند و نه کسی غم و غصه ی این بار گناه من را

 می خورد . وای برمن که دل نازنینت از آنچه کرده ام به درد آمده است... المهدی




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 22 / 1 / 1393برچسب:, ساعت 10:15 AM توسط رضا