روزگاری از جنس تنهایی

سکوتم از رضایت نیس...

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



امشب میزنم به سلامتیه اون لامصبی که از زندگیم رفت... 
اما هنوز از این دل لعنتی نرفته.....!!!! 
به سلامتی اونیکه تا بود ؛ امید بود ... نفس بود ... آرامش بود ... رویا بود ... 
ولی خاطره شد ... بغض شد ... درد شد ... کابوس شد ... 
به سلامتیه کسی که عادت کردم به نبودنش، ولی باز دلم بودنش رو میخواد..... 
سلامتی اون بی معرفتی که پا پیش گذاشتم واسه برگشتنش اما فهمیدم دیگه ازم سیر شده....... 
سلامتی اونی که الان بدون من خوشه و حتی دیگه اسمم یادش نیست..... 
سلامتی مخاطبی که دیگه خاص نیست چون مال من نیست...... 
سلامتی تنها ماه زندگیم که بعد رفتنش حتی شبام هم سوت و کور شده....

1389355729711468_large.jpg

 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 27 / 10 / 1392برچسب:, ساعت 3:7 PM توسط رضا