امیر تتلووووووووو

روزگاری از جنس تنهایی

سکوتم از رضایت نیس...

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



امیر تتلووووووووو

36097251724731910252.jpgامیر تتلو در کلانتری

سروان:خودتو معرفی کن؟
امیر:من از اون دسته افراد رُکم که رد داده مخم
سروان:اصالتت کجاییه؟
امیر:من ترکم آذری...
سروان:چرا تو زیر زمین کار میکنی خره؟
امیر:آخه من متنفرم از جاهای بلند...
سروان:چه آدمایی همدستتن؟
امیر:توی کارمم پر نامردای کهن بدتر از اون آدما که همراه توعن
سروان:دقیقا به چه گروهی وابستگی داری؟واسه کی کار میکنی؟
امیر:هم ماله توام هم ماله خودم،حمال مردم حمال هنر
سروان:واسه چی به کارت ادامه میدی،هدفت چیه؟
امیر:قصدمه پیله هارو پروانه کنم
سروان:شنیدم زدی تو کاره زمین خواری؟
امیر:من عاشق خونه ساختنم
سروان:حال ندارم دگ سوال کنم خودت اعتراف کن
امیر:یه وقتایی بوده صاف نرم ولی خوب از یه سری توله صاف ترم
سروان:دو سه بارم دوربینای کنترل سرعت صدر گرفتنت.مست بودی؟
امیر:آره صدرو دوس دارم من واسه تنها روندنام...
سروان:تو به این مملکت خیانت کردی بهتره،بهتره که بری دادگاه معذرت خواهی کنی
امیر:من واسه کاری که نکردم هیچ موقع معذرت نمیخوام
سروان:پس میری آب خونک بخوری
امیر:عیب نداره،میدونم اگه غد نبودم زندگی مزه بد نمیداد
سروان:

امیر:میشه در رو باز کنین
سروان:چرا
امیر:من از درای بسته بی زارم
سروان:
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 3 / 11 / 1392برچسب:, ساعت 2:24 PM توسط رضا