پسرها زرنگ تر هستند

روزگاری از جنس تنهایی

سکوتم از رضایت نیس...

صفحه اصلي | عناوين مطالب | تماس با من | پروفايل | قالب وبلاگ



پسرها زرنگ تر هستند

سه تا پسر و سه تا دختر با همدیگر می رفتند برای یه مسافرت. در ایستگاه قطار سه دختر هر کدام یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که پسرها هر سه نفرشان یک بلیط خریده اند. یکی از دخترها گفت: چطور است که شما سه نفری با یک بلیط مسافرت می کنید؟ یکی ازپسرها گفت: صبر کن تا نشانت بدهیم.

همه سوار قطار شدند. دخترها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما پسر ها سه نفری رفتند توی یک توالت و در را روی خودشان قفل کردند. بعد، مامور کنترل قطار آمد و بلیط ها را کنترل کرد. بعد، در توالت را زد و گفت: بلیط، لطفا! بعد، در توالت باز شد و از لای در یک بلیط آمد بیرون، مامور قطار آن بلیط را نگاه کرد و به راهش ادامه داد. دختر ها که این را دیدند، به این نتیجه رسیدند که چقدر ابتکار هوشمندانه ای بوده است.

موقع برگشت تصمیم گرفتند در بازگشت همان کار پسر ها را انجام دهند تا از این طریق مقداری پول هم برای خودشان پس انداز کنند. وقتی به ایستگاه رسیدند، دخترها یک بلیط خریدند، اما در کمال تعجب دیدند که پسرها هیچ بلیطی نخریدند. یکی از دختر ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ یکی از پسر ها گفت: صبر کن تا نشانت بدهم.

دختر ها و پسرها سوار قطار شدند، دخترها رفتند توی یک توالت و پسرها هم رفتند توی توالت بغلی دخترها و قطار حرکت کرد. چند لحظه بعد از حرکت قطار یکی از پسرها از توالت بیرون آمد و رفت جلوی توالت دخترها و گفت: بلیط، لطفا!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 2 / 11 / 1392برچسب:, ساعت 9:56 PM توسط رضا